Styropian mówi sam za siebie!

Wyjątkowe cechy styropianu przybliża nowa kampania informacyjna „STYROPIAN.men – Gwiazdy Termoizolacji” realizowana przez Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu. Akcja wystartowała na początku czerwca i spotkała się z bardzo pozytywny odbiorem.

Celem działań komunikacyjnych jest promocja najpopularniejszego w Polsce materiału do termoizolacji budynków – styropianu. Kampania powstała w myśl idei: „styropianu nie trzeba reklamować, styropian broni się sam”. Dlatego w kampanii STYROPIAN.men to sam produkt (a dokładniej 4 jego personifikacje: styropian Szary, Biały, Wodoodporny i Twardy), w iście gwiazdorskim stylu, opowiada o swojej pracy i odniesionych sukcesach.

Każda odmiana styropianu przeznaczona jest do konkretnego zastosowania i posiada określony zestaw atrybutów. Wizerunek bohaterów wykreowano w oparciu o te wyjątkowe właściwości. – Celem naszej kampanii jest zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat zalet i zastosowań styropianu – wyjaśnia Kamil Kiejna, prezes PSPS. – Dzięki humorystycznej konwencji, która wychodzi poza wszelkie schematy prezentacji produktu budowlanego, jakim jest styropian, kampania ma szanse być zapamiętana – dodaje.

Na potrzeby kampanii stworzono stronę internetową STYROPIAN.men, na której można znaleźć nie tylko informację o samej kampanii, lecz także przydatną wiedzę na temat każdego z rodzajów styropianu. Wywiady z bohaterami możemy obejrzeć  w trzech spotach video emitowanych w serwisie YouTube.

Styropian Biały, Szary, Wodoodporny i Twardy będą obecni w wiodących tytułach poświęconych tematyce budownictwa i w prasie ogólnoinformacyjnej (w wydaniach drukowanych i internetowych), jak również w rozgłośniach radiowych – ogólnopolskich i lokalnych. Ważnym elementem kampanii jest komunikacja z odbiorcami, stąd obecność STYROPIAN.men na największym portalu społecznościowym.