4 czerwca br. wystartowała druga edycja kampanii edukacyjnej Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu promująca styropian dla budownictwa – „STYROPIAN Men – Gwiazdy Termoizolacji”.
Styropian to materiał wykorzystywany w budownictwie od ponad 60 lat. Termoizoluje nie tylko ściany zewnętrzne, podłogi i fundamenty, lecz także – o czym nie każdy wie – dachy płaskie. Jego wysoka skuteczność izolacyjna, odporność mechaniczna i trwałość są nieustannie doceniane przez inwestorów.
„Styropian Men – Gwiazdy Termoizolacji” to cztery personifikacje samego produktu – styropian Biały, Szary, Wodoodporny i Twardy. Każdy z nich z unikatowym zestawem atrybutów. Styropian Biały to doskonałe właściwości w najlepszej cenie, Szary to innowacyjność i najlepsza lambda (λ) wynosząca nawet 0,031 W/mK, Wodoodporny to specjalista od izolacji fundamentów, a Twardy – szczególnie trwały i wytrzymały – dedykowany do podłóg, garaży i dachów płaskich.
Osią kampanii są trzy spoty emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w serwisie YouTube. Kampania obecna jest również w największym portalu społecznościowym.
Przed nami duża dawka cennej eksperckiej wiedzy z zakresu termoizolacji, zamknięta w humorystycznej i łatwej do zapamiętania konwencji. „Styropian Men Gwiazdy Termoizolacji” ocieplą… nawet atmosferę przed TV!
Kampanię można śledzić na jej stronie www.styropian.men, w serwisie YouTube i na Facebooku.