Aktualności

STYROPIAN.men ponownie w akcji – PSPS na targach BUDMA 2019

STYROPIAN.men – akcja edukacyjna Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu (PSPS) wraca na Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA w Poznaniu. Jak przed rokiem, Gwiazdy Termoizolacji: Styropian Biały, Szary, Wodoodporny i Twardy można spotkać przy stoisku wystawienniczym PSPS – nr 4 w Pawilonie 7.

– STYROPIAN.men przebojem zdobył ubiegłoroczne Targi BUDMA i na pewno podobnie będzie tym razem. Nasza akcja w nowatorski sposób pokazuje konsumentom, jak wiele zalet ma styropian, jak uniwersalnym jest wyrobem i jak szerokie ma zastosowanie. Staramy się zwrócić uwagę odbiorców na cechy styropianu zależnie od jego przeznaczenia, ponieważ to właśnie prawidłowy dobór parametrów płyt zapewnia energooszczędność naszych domów, ciepło i trwałość naszych ścian, podłóg i dachów czy wreszcie czyste powietrze w naszym otoczeniu – mówi prezes PSPS Kamil Kiejna.

Jak tłumaczy szef PSPS, bohaterowie akcji STYROPIAN.men obrazują najważniejsze cechy styropianu:
• Skuteczność i niezawodność: Styropian Biały – lider i medalista w biało-czerwonych barwach, od kilkudziesięciu lat najchętniej wybierany produkt do termoizolacji polskich domów.
• Energooszczędność i innowacyjność: Styropian Szary – produkt przyszłości, awangardowy, wydajny i inteligentny, jest odpowiedzią na rosnące wymagania budownictwa energooszczędnego. Dzięki niskiej lambdzie wynoszącej nawet 0,031 W/mK pozwala nawet o 30 % zmniejszyć grubość izolacji bez straty dla jej efektywności.
• Trwałość i wytrzymałość: Styropian Twardy – odporny, sprawdzony i pewny. Dzięki wysokiej odporności na ściskanie zapewnia trwałość i bezpieczeństwo obciążonych podłóg, parkingów, dachów i stropodachów.
• Niska nasiąkliwość i odporność na niesprzyjające warunki: Styropian Wodoodporny – specjalistyczne płyty EPS znajdują zastosowanie przy izolacji fundamentów, piwnic i innych miejsc czy elementów poniżej poziomu gruntu. Wyrób ten radzi sobie z długotrwałym działaniem wody i nie pozwala na rozwój grzybów i bakterii, zachowując przy tym parametry izolacyjne.

– Dzięki uniwersalności i nietuzinkowej formule STYROPIAN.men udało nam się dotrzeć z wiedzą, jak dobierać styropian, do bardzo licznych odbiorców. Targi BUDMA stwarzają ku temu kolejną możliwość, z której jak co roku chętnie korzystamy – podsumowuje prezes Kiejna.

Bohaterów akcji edukacyjnej STYROPIAN.men spotkać można na Targach BUDMA 2019 w dniach 12-14 lutego 2019 r. Relację z Poznania można na bieżąco śledzić na profilu kampanii PSPS na Facebooku.