PSPS Partnerem nowej edycji kampanii „TERMOMODERNIZACJA+DOBRY MONTAŻ”
Ruszyła nowa, 11. edycja ogólnopolskiej kampanii „TERMOMODERNIZACJA+DOBRY MONTAŻ”, która edukuje i inspiruje odbiorców, promując korzyści płynące z głębokiej termomodernizacji budynków z dobrym montażem. Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu jest Partnerem koordynowanej przez Związek POiD akcji.
Termomodernizacja zwiększa efektywność energetyczną budynków, oszczędza energię, pieniądze, cenne zasoby i poprawia komfort życia. Samo zastosowanie nowoczesnych rozwiązań, takich jak styropian, jednak nie wystarczy – kluczowe znaczenie ma ich dobry montaż, który zapewnia szczelność, trwałość i osiągnięcie optymalnych efektów inwestycji.
O korzyściach płynących z dobrze wykonanej termomodernizacji budynków mówi kampania „TERMOMODERNIZACJA+DOBRY MONTAŻ”. Najnowsza odsłona to już 11. edycja realizowanej od 2014 roku akcji. Kampania podkreśla, że dzięki termomodernizacji dom jest oszczędny w eksploatacji i zapewnia komfort przez cały rok.
Nowa edycja kampanii „TERMOMODERNIZACJA+DOBRY MONTAŻ” wystartowała w lutym br. i poprzez multikanałową komunikację dociera do odbiorców, przede wszystkim inwestorów indywidualnych, którzy są w trakcie projektowania budowy lub remontu swojego domu i planują termomodernizację budynku.
Zapraszamy do śledzenia działań kampanii „TERMOMODERNIZACJA+ DOBRY MONTAŻ” na stronie: dobrymontaz.com oraz na Facebooku: facebook.com/dobrymontaz
