KAMPANIA EDUKACYJNA
#poznajstyropian
Z końcem września ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna #poznajstyropian mająca na celu pokazanie właściwości płyt styropianowych oraz korzyści płynących z izolacji domu za ich pomocą.
RÓŻNE POTRZEBY JEDEN STYROPIAN
Kampania odpowiada na najczęściej pojawiające się pytania inwestorów – z uwzględnieniem potrzeb i różnych filarów tematycznych. Zarówno dotyczących kwestii ekonomicznych jak i środowiskowych.
ŁATWE ODPOWIEDZI NA TRUDNE PYTANIA
Nieustannym wyzwaniem komunikacyjnym jest przełożenie trudnych technicznych pojęć na prosty i zrozumiały język – w tym korzyści finansowych. Na przykładzie rodziny „Mądrych Inwestorów” zaadresowano za pomocą animacji pytania i problemy, z którymi mierzą się polskie rodziny w zakresie termoizolacji.
WIEDZA OPARTA NA DANYCH
Kampania bazuje na raportach i obliczeniach niezależnych instytucji badawczych. Celem jest wskazanie jak najszerszego punktu widzenia i umożliwienie podjęcia świadomego wyboru w zakresie termoizolacji.
TERMOIZOLACJA SIĘ OPŁACA?
Więcej na: www.poznajstyropian.pl