Aktualności

Kampania edukacyjna #poznajstyropian

KAMPANIA EDUKACYJNA

#poznajstyropian

Z końcem września ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna #poznajstyropian mająca na celu pokazanie właściwości płyt styropianowych oraz korzyści płynących z izolacji domu za ich pomocą.

RÓŻNE POTRZEBY JEDEN STYROPIAN

Kampania odpowiada na najczęściej pojawiające się pytania inwestorów – z uwzględnieniem potrzeb i różnych filarów tematycznych. Zarówno dotyczących kwestii ekonomicznych jak i środowiskowych.

ŁATWE ODPOWIEDZI NA TRUDNE PYTANIA

Nieustannym wyzwaniem komunikacyjnym jest przełożenie trudnych technicznych pojęć na prosty i zrozumiały język – w tym korzyści finansowych. Na przykładzie rodziny „Mądrych Inwestorów” zaadresowano za pomocą animacji pytania i problemy, z którymi mierzą się polskie rodziny w zakresie termoizolacji.

WIEDZA OPARTA NA DANYCH

Kampania bazuje na raportach i obliczeniach niezależnych instytucji badawczych. Celem jest wskazanie jak najszerszego punktu widzenia i umożliwienie podjęcia świadomego wyboru w zakresie termoizolacji.

TERMOIZOLACJA SIĘ OPŁACA?
Jednym z filarów kampanii jest możliwość samodzielnego dokonania obliczeń korzyści płynących z termoizolacji. Dostępny na stronie www.poznajstyropian.pl zaawansowany darmowy kalkulator wskazuje nie tylko na spełnienie warunków technicznych, ale również oszczędności finansowe i środowiskowe, jak np. redukcja emisji CO2. Jest to szczególnie istotne w perspektywie fali renowacji i konieczności termomodernizacji budynków. Inwestorzy planujący budowę nowego domu sprawdzą też korzyści płynące z zastosowania grubszej warstwy izolacji lub posiadającej lepsze parametry cieplne. Kampania jest realizowana pod patronatem Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu EUMEPS.